תעשו לנו לייק

יום שבת, 17 בנובמבר 2012

הכוכבים של גולסטאר

                                        השחקנים בקבוצה 




טום קשתי - השוער של הכחולים-לבנים הוא השחקן היחיד שבעברו ניסיון מקצועי בליגת העל בישראל. את שייע הוא פגש כבר בהפועל תל-אביב, ומשם הוא המשיך לשוטט עד שסיים בהפועל פתח-תקווה כשוער שלישי. ברגעים שאינו מציל את הקבוצה מספיגות שערים, קשתי יכול גם לשמש כשחקן שדה לא רע בכלל. הפעם, לפחות, הוא בטוח יהיה בגמר.


אבי מלר - הפרשן מספר 1 לכדורגל אירופי מתייצב למחנה האימונים אפוף ניחוח חו"לי, אבל יפגוש בוינגייט את הכדורגל הישראלי במלוא הדרו – קבוצות, שופטים ואוהדים. האם הוא יצליח להסתגל לזה שבפה זה לא אנגליה או ליגת האלופות? ומה עם הכושר – האם הוא יחזיק מעמד? אולי בגמר הוא לא יפגוש את צ'לסי, אבל אגדות הכדורגל לא יעשו לו הנחות על המגרש.
הראל סלוצקי - קרלוס ולדרמה של גולללסטאר. הקשר המתולתל של הכחולים-לבנים מקווה להוכיח שגם על המגרש – כמו בתוכנית הרדיו שלו ושל דומינגז – הוא יודע לעורר שערוריות. הוא תמיד רצה להיות שוער, אבל שייע החליט שמקומו על המגרש, תחת הספרה 9. אולי לקראת הגמר הוא יפתיע עם תספורת חדשה?

 עופר דומינגז - החצי השני בצמד סלוצקי את דומינגז רוצה להוכיח שהוא בא לטרוף את הדשא. הרצינות שהוא מביא מהרדיו תעזור לו להתמודד מול הקבוצות השונות ולנהל את החברים על המגרש. אולי מול נבחרת האגדות הוא יזכה להגשים את חלום ילדותו להיות כדורגלן.

נירו לוי - הגיע לקבוצה על תקן כוכב בפוטנציה, אבל חובת ההוכחה עליו. האם הוא יראה לנו צדדים אחרים מאשר דמות הגיסנו בסדרת טלוויזיה? נירו מבטיח שכן. האם ברגע הגמר הוא יתעשת וינסה להנהיג את הקבוצה מול נבחרת האגדות? לחפר הפתרונים.

אורן זריף - "הקוסם" של גולללסטאר. זריף הוא הדמות הצבעונית ביותר על המגרש ועוד אחד שלא ממש מבין בכדורגל, אבל רוצה להשתפר. ואם גם זה לא יעזור, תהיו בטוחים שהחברים לנבחרת ייעזרו בו לדברים אחרים – על המגרש ומחוצה לו. בסופו של דבר אורן מוסיף את הדבר הזה שהופך כל משחק להצגה. קוראים לזה קסם. מעניין מה הוא יעשה מול האגדות - טלקינזיס בהחלט בא בחשבון פה.



קובי אוז - מה זה קטן ולובש את הספרה 10? אם חשבתם מסי, תחשבו יותר בכיוון של סולן "טיפקס" לשעבר, שמגיע לקבוצה בתור האאוטסיידר – הבחור שהכדור לא ממש נדבק לו לרגל, והוא לא ממש מתבייש בזה. האם הוא יצליח לכבוש שער במהלך העונה? האם שייע יהפוך אותו לשחקן הגדול הבא?


רון שובל - מספר 11 של הכחולים לבנים לקח על עצמו את המספר של כוכב ילדותו אלי אוחנה. כמו אוחנה, גם שובל רואה את עצמו חלוץ מטרה. בשביל להיות אוחנה הוא יצטרך להיכנס לכושר ולשרוף את המגרש. האם הוא יביא כבוד לבית"ר? האם הוא יבקיע בגמר?
דור דניאל - חלם תמיד להיות כדורגלן. הוא אוהד הפועל תל-אביב, נראה בכושר טוב ואמור להיות הבלם של הנבחרת. האם הוא יצליח לעצור את הקבוצות היריבות? האם הוא ימצא שפה משותפת עם אורן זריף?
דן שפירא - זכור לכולם מ"עספור" אבל את משחק חייו הוא הבטיח לתת דווקא על המגרש של גולסטאר. הכושר הגופני של שפירא בתוספת יכולת המשחק שהוא מביא מהבית, יכולה להפוך אותו לשחקן חשוב במערך של שייע. האם הוא יביא את הגביע? קרדיט לאתר "הוט" על המידע.